Staff Exchange Week at Linköping University 13-17 May, 2013

Staff Exchange Week at Linköping University 13-17 May, 2013

24/01/2013

Linköping University warmly welcomes staff members from partner universities to apply to the third Staff Exchange Week at Linköping University May 13-17 2013.

We would like to offer administrative staff from our partner universities the opportunity to visit our three campuses, the faculties and staff at the International office.

This week is particularly intended for staff linked directly or indirectly to international relations.

One of the most important purposes of this week is to share experiences and learn from each other.

Please find the preliminary programme and application form on the website http://www.liu.se/international-cooperation/staff-exchange-week-2013?l=en

For questions do not hesitate to contact us at staffweek@liu.se

Recordamos que estas actividades son susceptibles de ser financiadas en el marco de la Modalidad C de las ayudas de movilidad del PAS, destinadas a la asistencia a jornadas, seminarios, etc. previa invitación de la institución organizadora. Más información sobre Movilidad del PAS de la UGR aquí.

Se pueden consultar otros destinos posibles para la Modalidad C en este enlace