ERASMUS Staff Mobility Week at ORLEANS University (France) from 10 to 14 june, 2013.

05/04/2013

ORLEANS University invites you to participate in the International week which will take place in the period from 10 to 14 june, 2013.

Your contribution to International Week will be of great importance to the organizers of this event and for the cooperation in the field of higher education (see programme attached).

If you would like to register for the event, please send back the attached application form by thursday, May 2nd 2013.

Recordamos que estas actividades son susceptibles de ser financiadas en el marco de la Modalidad C de las ayudas de movilidad del PAS, destinadas a la asistencia a jornadas, seminarios, etc. previa invitación de la institución organizadora. Más información sobre Movilidad del PAS de la UGR aquí.

Se pueden consultar otros destinos posibles para la Modalidad C en este enlace.