3rd International Week at Instituto Politécnico de Viana do Castelo (Portugal) from 2 to 6 April

14/03/2013

3rd International Week at Instituto Politécnico de Viana do Castelo (Portugal). This event will take place from 2 to 6 April 2013 in Viana do Castelo, Portugal and is organized by the International Office.

Please see the following attached documents:

• Invitation
  • Program
  • Registration Form

Please complete and return the attached registration form no later than 15th March 2013 to IPVC International Office, internacional@ipvc.pt.
For further questions, please do not hesitate to contact by e-mail or by telephone: +351 258 809 610

Gabinete de Mobilidade e Cooperação Internacional - International Office
Instituto Politécnico de Viana do Castelo
Polytechnic Institute of Viana do Castelo
Praça General Barbosa, Apartado 51
4901-909 Viana do Castelo
Tel. +351 258 809 610 Fax. +351 258 829 065

Recordamos que estas actividades son susceptibles de ser financiadas en el marco de la Modalidad C de las ayudas de movilidad del PAS, destinadas a la asistencia a jornadas, seminarios, etc. previa invitación de la institución organizadora. Más información sobre Movilidad del PAS de la UGR aquí.

Se pueden consultar otros destinos posibles para la Modalidad C en este enlace.