Erasmus Staff Training Week at University of Verona from May 20th to 24th 2013

Erasmus Staff Training Week at University of Verona from May 20th to 24th 2013

14/03/2013

University of Verona is going to organise an Erasmus Staff Training Week from May 20th to 24th 2013 for International Staff coming from our partner universities.

Detailed programme will be available later on, but here attached you will find some essential information in the provisional programme.

If you or your colleagues should be interested in that, please contact us as soon as possible, no later than March 15th 2013, by writing to:

relazioni.internazionali@ateneo.univr.it

Recordamos que estas actividades son susceptibles de ser financiadas en el marco de la Modalidad C de las ayudas de movilidad del PAS, destinadas a la asistencia a jornadas, seminarios, etc. previa invitación de la institución organizadora. Más información sobre Movilidad del PAS de la UGR aquí.

Se pueden consultar otros destinos posibles para la Modalidad C en este enlace.