University of Bergen - Staff Mobility Week 2014

University of Bergen - Staff Mobility Week 2014

17/12/2013

The University of Bergen (UiB) hereby announces its 5th Staff Mobility Week, to take place in Bergen during the week 12 - 16 May 2014.

• This year we will offer a program with four tracks for administrative university staff:
- Communication staff
- University library staff.
- IT Services staff
- Study administration staff
  • The application deadline is March 10, 2014.
  • We can welcome approximately 40 participants in total, 10-12 persons in each track. We will normally not admit more than one person per partner university per track.
  • Questions regarding the staff mobility week can be directed to: euraxess@.uib.no

Recordamos que estas actividades son susceptibles de ser financiadas en el marco de la Modalidad C de las ayudas de movilidad del PAS, destinadas a la asistencia a jornadas, seminarios, etc. previa invitación de la institución organizadora.